Afgelopen zaterdag werd in Stroe weer het grasmaaien met oldtimer tractoren georganiseerd door de 16km club uit Kootwijkerbroek. het maaien gebeurde op de ouderwetse manier met een maaibalk aan de zijkant of achter de trekker. Remco agri foto en video’s